Nasıl olmuş kızlar. Kenarlarını yapıcam. Dokuma dokurum her halde bu arada ilk defa yapıyorum. Aynısından anneme, kaynanama yaptım☺️
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Güzel olmuş eline sağlık cnm
1,512,495 soru
24,669,975 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın