210 göst.
(82 puan) tarafından

Kızlar 36 haftalık hamileyim bebek normal doğum pozisyonunda dün hastaneden geldim beni acil dogumhaneye yönlendirmişlerdi nst girdim eve yolladilar dün eve geldiğimden beri sancim var ve iç çamaşırım hiç kurumadı hep ıslak islak ilk gebeligim anlamıyorum yardım edin suyum mu bu ?  Öbür tarafa  yazdim kimse cevap vermedi 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

hemen hastaneye git canim su gekir gelmez grl ddemisti bana ebe. benim suyum birden geldi sende ihmal etme

(82 puan) tarafından
Canım birden gelmedi birşey her lavaboya gittiğimde iç çamaşırım çok ıslak oluyor  15 dk. Bir lavaboya gidiyorum anliyamadim ilk gebelik birde
tarafından
onu diyorum iste kiminin birden kiminin yavas geliyormus akinti olsa o kadar yogun olmaz her tuvalette sen yinede git doktora
(82 puan) tarafından
Sancim başladı gideceğim dogsa sorun olur mu :(
tarafından
olmaz canim ,36 an sonra bekleniyor dogum zaten hadi hayirli haberlerle dön insallah  bebeğinde sende hayirlisiyla kurtulun eğer doğum yoksada gununde hayirlisiyla dogsun insallah
(82 puan) tarafından
Amin inşallah siz daha önce doğum yaptınız mı vücudumda garip bı titreme var sancidan mi
tarafından
canim benim kizim bir aylik oldu. bende ,37+3 te doğum yaptim suyum birden patladi hic sancim olmadı bütün gün suni sanci verdiler hissetmedin mecbur sezeryan oldum. sende ılık duş al esine haber ver git doktora canım sancinda varsa doğum olabilir cantalarinla flaan hazirlikli git
(82 puan) tarafından
Tamam teşekkür ederim
tarafından
ne yaptın canim
(82 puan) tarafından
Eşim iş yerinden izin alıp gelemedi iş çıkış saatini bekliyorum canım
tarafından
gec oldu saat acilden mi gireceksiniz
(82 puan) tarafından
Evet canım giriş yaptık
tarafından
ne dediler dogum mu olacak mis
(82 puan) tarafından
Gittim geldim canım su gelmiş az bişey ve sancilarim çıktı eve yolladı dakikaya düşünce gel dedi ve çok korkuttular bir daha hastaneye bile gitmek istemiyorum :(((
tarafından
ne oldu canim hayırdır
(82 puan) tarafından
Çatı muanesi canım :(
tarafından
sorma canım gelen bakiyo giden bakıyor
(82 puan) tarafından
Gece olduğu için birde beni azarladılar şaka gibi niye geldin noldu diyor  çatı muanesini eliyle yapmadı bı aletle yaptı bir anda soktu ve canımdan can gitti anlatamam
tarafından
devlet hastanesi mi canim
(82 puan) tarafından
Evet :(((( maalesef
tarafından
Allah yardimcin olsun canım devlette çalışanlar da sanki bedava çalışıyormus gibi havalarindan yanlarins varilmiyo ozeldede ayni isi yapıyor oysaki devlettede devlette is garanti diye sanırsın bashekimler
(82 puan) tarafından
Hiç sorma çok berbat bı durum
0 oy
(179 puan) tarafından

Doktoruna git görün canım ne olur ne olmaz suyun olabilir 

(82 puan) tarafından
Sancı artmaya başladı gideceğim

İlgili sorular

2 cevap 76 göst.
29, Mayıs, 29 Aygun (69 puan) tarafından soruldu
2 cevap 22 göst.
15, Kasım, 15 trknkaratas (42 puan) tarafından soruldu
4 cevap 59 göst.
24, Ekim, 24 Kbensglsm (581 puan) tarafından soruldu
5 cevap 99 göst.
11, Ekim, 11 Nur8 (2,021 puan) tarafından soruldu

133,691 soru

3,388,146 cevap

10,127 kullanıcı




...