dün eşimle ızledık bende cok duygulandım ıyıce dalga konusu oldular
Edepsizler ne olacak insanlik yok onlarda
Ayy çok masum amca ya ağladım valla Ne biçim şey yapıyorlar ya terbiyesizler yaaaa
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın