562 göst.
tarafından

Oy benim kara kuzu melegimmm il dogudugu gun buyuk bebekleri ne kadar cok imrenirdim cevremdeki igrenc insanlar bu yasamaz cok zayif buncagiz cocukmu dogurdun deyip canmi skıyorlardi haliyle lohusalikla oturup agliyordum koca kiz oldu  benm prensesim  simdi 3.5 aylik 

image

18 Cevaplar

0 oy
(31,018 puan) tarafından
Kocaman olmus buuuu minnis yaa
tarafından
Aynen teyzesi kocaman kiz oldu
0 oy
(1,871 puan) tarafından
Masallah Allah nazarlardan saklasin :)
tarafından
Aminn canim teskkur ederim ♥️
0 oy
(1,234 puan) tarafından

Maşallah güzeliğe:angel:

tarafından
Teskkur ederim canm
0 oy
(1,457 puan) tarafından

Maşaallah prensese :P

Böyle insaları Allah’a havale edeceksin 

tarafından
Amin canim aynen oyle allaha havale ettm hepsini
0 oy
(1,787 puan) tarafından

Amaaaa bu cooook tatli hatuncuk olmuş valla <3



Çok guzelll RABBİM size bağışlasın pamuğu annesi :)

tarafından
Aminnn canim cok teskkur ederim kucuk hatun buyuyor :D
0 oy
(1,396 puan) tarafından
Ya mınık tosbaaa ben yerım masallah ❤️
tarafından
Teskkur ederiz ablasi
0 oy
(6,297 puan) tarafından
Masallah canim cani sag oldultan sonra olup gidiyolar
tarafından
Tskkur ederz canm
0 oy
tarafından
MasAllah kuzuya cok tatli.

 Cnm ben dogdugum zaman 1  kilo bile değilmişim  mucizevi dünyaya tutunmusum Rabbim nasip etmis ömür iste anneme derlermiş  bu kiz ölür  

Komşular görmeye gelmiyorlarmışki kiz ölürse boşa gitmeyek. Zekiyeler iste 

Ömür nasip ettigi zaman Rabbim kim ne desede boş. 
tarafından
Eskiler bedense cok merhametsiz vicdansizlar erkrn dogan bebekleri insandan saymayip atiyorlarmiscope
tarafından
Aynen cnm  cahillik cokmus iste.
0 oy
(7,393 puan) tarafından
Dogdugun da da gayet iyiymiş bence 
tarafından
Oyle ama gelde millete laf anlat
(7,393 puan) tarafından
Normalde bacakları falan çöp gibi olur masallah seninki iyi bileee....aman bes kilo dogursan yine derler boşver cok tatlı olmus zaten şimdi
0 oy
(122 puan) tarafından
MaşşAllah canım büyümüş bile prenses
tarafından
Evet canm.buyudi sukur olssun
0 oy
(572 puan) tarafından
MasAllah canım yaaa nasilda büyumus)
tarafından
Aynen kuzum ya teskkur ederim
(572 puan) tarafından
Rica ederim canım)
0 oy
(2,436 puan) tarafından

Oyyy maşallah paşaya erkenmi doğdu canım<3

tarafından
Prensesim diyom sen pasa diyon kiz .d erken dogdu evert
(2,436 puan) tarafından
Ay kız yazmissin ahh ahh kafa nerdeyse :D güle güle buyut canim
0 oy
(5,431 puan) tarafından

Yav maşaallah bunu mıncır ye op minik kuzu maşaallah cnm <3Kız kolundaki ne dikkatimi çekti 

tarafından
Ben canim esimle ikisinin de ayni yerde ayni kolda benleri var .d
(5,431 puan) tarafından
Aaa ne güzel ya :)))
0 oy
(2,450 puan) tarafından
Masallah zayif mayif ama uzun boyluymuş
0 oy
tarafından
Maşallah çok hızlı buyuyorlar biz farkında olmadn
tarafından
Aynn oyle cnm hala bnm gozumun onunde ilk dogdugu gun
0 oy
(116 puan) tarafından

:'(:'(benim 2 kızım var 1 yaşında kızlarıma iyi bakamıyorum piskom bozuldu resmen onlar günahsız Bend e hem iş yemek ev çocuk ikiz hemde cidden çok zor bi güzel giyindirip foto bile çekemiyorum   

0 oy
tarafından
Masallh iyi toparlanmis kaç kilo doğdu ki canim
tarafından
2430 dogdu ca
tarafından
Allah sana bagislasin canım
0 oy
(2,567 puan) tarafından

Ayy masallah prenses olmuş. Çicek çiçek<3:)

İlgili sorular

14 cevap 507 göst.
29, Mart, 29 Tuba☀️ (5,902 puan) tarafından soruldu
25 cevap 1,004 göst.
7, Eylül, 2019 misafir tarafından soruldu
10 cevap 301 göst.
6, Kasım, 6 Ahsenbennn (1,367 puan) tarafından soruldu
8 cevap 421 göst.
31, Ekim, 31 29.07.2018 (514 puan) tarafından soruldu

132,284 soru

3,350,089 cevap

10,033 kullanıcı




...