Burada sevmediğiniz hatta kavga ettiğiniz bi üye var mı varsa kaç tane.?
Benim bi tane var tanimadigim halde bile cok ukala ve saygisiz buluyorum hic de sevmiyorum ☺️
Bugüne kadar yoktu bugün oldu
Sebmedigm kmse yok ..
Kim ki kz ukala merah ettim
Tartistigim biri oldu ama zaten önemsizdi
Garcek anneyle çok tartışıyordum oda giti ama Har kezi seviyorum
Benm bi kac ay oncesinde vardi cok kaba ve itici uslumu var diye dusundugum biri
Bi sure oncede bi kisiye sinir oldum ama uzatmadım cevap vermedim yazdığı yoruma ki genelde kimsenin yorumunu cevapsız birakmam ama gereksiz bi yorumdu kendimi yormak istemedim :)
Ben öyle bir kişide şu hareket var demeyim ama bazen bazıları çok hadsiz konuşuyor
Hiç üstüne vazife olmayan cevabın yorumuna girip salça olur adına eleştiri yapanlar bazen görüyor kendim gibi rahatsız oluyorum ama bana yapılmadı hiç
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil sevgi gönülden gelir saygı mecburiyetten sırf birini sevmediği için mantıklı sorusuna dahi ısıracak bir yerini arar gibi Bakanlar olmuştu
Hele dert postunda karşı taraf yüzde yüz haksızken bile onda haklı bi yan bulup çıkarmaya çabalayan tayfa rica ediyorum kuru üzümden su çıkmaz
Bi de mesaja soruya robot gbi cevap verilmesini sevmiyorum
Bn sevmediğim davranışlarını anlattım yoksa Bn tanımadığım bilmediğim birçok insanı hangi gerekçe ile sevmeyim ki
Şöyle en az 10 kisi rahat var
Bir manyak vardi evet )) Kadin evli adami ayartmis ondan hamile kalmis, ama adamin evki karisina gelmis burda grursuz daha hala evli duruyor diye yorum yapiyordu..Dovmek istedim )) bir girdik bir birimize ama engellendi)) yoksaaa
1,512,204 soru
24,666,242 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın