Burada sevmediğiniz hatta kavga ettiğiniz bi üye var mı varsa kaç tane.?
Benim bi tane var tanimadigim halde bile cok ukala ve saygisiz buluyorum hic de sevmiyorum ☺️
Bu platformda kendi mekanıymış gibi davrananlardan hiç haz etmedim haz etmiyorum da mesela komik bişey paylaşıyorum espriden anlamayan kim varsa postumun altına yazmış yok gitsen de farketmezmis yok zaten seni tanımıyorduk falan gibi ukala ve saygısız bi şekilde konuşanlar oldu tabi bi kaç kişi hiç birisinide sevmiyorum
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın