0 oy
417 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (46 puan) tarafından
Bilemedim

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yok çok kavga etmiyoruz 
-Reklam-
0 oy
(318 puan) tarafından
Ben hergun en çok ta çocuk için çok üstüne düşer çocuğun aman düşmesin aman böyle olmasınn şöyle olmasın anası kılıklı 
0 oy
tarafından

Bende bilemedim:ninja:


Biz öyle değiliz daha çok bağlandık sevgimiz artti<3


Öyle olanlarda sorun vardır bence

0 oy
tarafından

Ben daha hamileyim  hareket etmiyo cocugu durtuyorum gorunce kızıyo cocugu rahat biraksana uyuyodur diye :D dogunca ne oluruz bilemiyorum 

0 oy
(41 puan) tarafından
İlk oğlumda boşanmaya kadar ilerledi ama hep anası yüzünden  bunda da daha 4 ayımız var doğmasına şimdiden uyarmaya başladım ismini falan daha cinsiyeti belli olmadan belirledik bakalım yinede herşeye hazırlıklı bir şekilde bekliyorum 
0 oy
(6,400 puan) tarafından
Kavga edecek hal mi kalıyor anacım. Pestilimizi çıkarıyor aksama kadar. Yürümeyı öğreniyor yürüteç almadık bizi yürüteç yaptı beyfendi.
0 oy
tarafından
Zaten oncede cok kavga ederdik simdide ediyoruz amma sakin oglum ben bagirinca korkuyor 
0 oy
tarafından
Yok etmiyoruz kuzum 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 752 göst.
20 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Sinem48300 (682 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 425 göst.
24 Ocak 2026 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 456 göst.
1 Mart 2025 Aile & Aşk kategorisinde Nefes1 (121 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,080 göst.
7 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde Emine314 (227 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...