Eltim yok ehehehehuhe olsa da hema benene
Baktım kaynana görümce diye başlık açılmış ben de elti diye açtım
Bende de yok olmayacakta ama bende gorumcede yok ne kaaa sansliyim
Eltimle aram çok iyidir yani ben öyle biliyorum. arkamdan inşallah kuyumu kazmiyrdur
1,512,401 soru
24,668,644 cevap
367,138 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın