Eltim yok ehehehehuhe olsa da hema benene
Baktım kaynana görümce diye başlık açılmış ben de elti diye açtım
Bende de yok olmayacakta ama bende gorumcede yok ne kaaa sansliyim
Eltimle aram çok iyidir yani ben öyle biliyorum. arkamdan inşallah kuyumu kazmiyrdur
1,512,455 soru
24,669,331 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın