Baya uzun kollu zıbini 2 li hastane çıkışı 4 tane falan takım var . Birde 10 lu alicam kısmetse battaniye falan daha almadim. Birde alt olarak patikli tek bir tane var ondan alicam
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın