0 oy
2,490 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image



Kızlar giremiyorum teknik sıkıntı yaşıyoruz bölgesel olarak hala adet olmadım akşam nazlı ablam var burda ona demistim test var bende hel yap evde kimse yok dedi gece yarısı saat 1 buçuk da gittim valla meraklandık ve sonuç pozitif şimdi tekrar alicam daha eşime demedim yarın ilk idrarla da yapicam benu korkutan hastaneye nasıl gidicrm ama içim çok tuhaf duygularım karışık sadece oğluma karşı sevgim herşeyden ote bunu ikiye bolebilecekmiyim eşim şuan yanimda yok kayra da da yoktu fakat bu zorlu süreç nasıl geçicek bilmiyorum sadcee dualarınızı cani gönülden istiyorum ❤❤❤❤

44 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayırlı olsun
-Reklam-
0 oy
(19,922 puan) tarafından
hayırlısı olsun canm nasibi var demekki
0 oy
(26 puan) tarafından

Maşallah rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah:)

0 oy
tarafından

Ben demistim bu katantina iyi gelmiyecek nüfus çoğalacak diye:D saglikla gelsin bebişin canm hayorli olsun

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 914 göst.
0 oy
3 cevap 602 göst.
3 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Bir_kullanici (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 630 göst.
12 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Aminenin annesi ❤❤ (2,119 puan) tarafından soruldu
+1 oy
16 cevap 1,826 göst.
7 Nisan 2020 Diğer kategorisinde ikbal (65,018 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,755 soru

24,673,389 cevap

367,400 kullanıcı

...