Benim oğlum 26 nisanda yaşına girecek. O yüzden bende tutucam inşaAllah
Ben hamileyim tutamicam galiba
MaLesef ben tutamayacam , çünkü oruca bir kaç gün kala benim doğum var ...
Ne yazıkki Hayır hem hamileyim hem emziriyorum
1,512,768 soru
24,673,465 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın