Kurabiyelerden bu hafta 3. Yapışım. Kızım çok beğendi diye yapıyorum yesin diye ama ben daha çok faydalanıyorum sanki
Eşim gelse de çay koyup yesek
Kekin guzel olmus kestigin dilimi bana ver
1,512,333 soru
24,667,894 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın