Kurabiyelerden bu hafta 3. Yapışım. Kızım çok beğendi diye yapıyorum yesin diye ama ben daha çok faydalanıyorum sanki
Eşim gelse de çay koyup yesek
Kekin guzel olmus kestigin dilimi bana ver
1,512,310 soru
24,667,564 cevap
367,071 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın