+1 oy
645 göst.
Diğer kategorisinde (8,461 puan) tarafından

:DBi kahve icem dedimdi. 

image



7 Cevaplar

+1 oy
(34,545 puan) tarafından

Ay keske biride bana yapsa getirse ya ele ey olurdu ki kalkamiyorum yerimden 

Afiyet olsun 

(8,461 puan) tarafından
Kız yasak bitsin gel yaparım sana :))))(((((
(34,545 puan) tarafından
Ay gelem gelem valla gacam gacam gelem
-Reklam-
0 oy
(11,263 puan) tarafından
Afiyet olsun cnmm
(8,461 puan) tarafından
Gel beraber olsun.
(11,263 puan) tarafından
Gelirimde cok uzaktayim:)
0 oy
tarafından

kiz kahvende gulen yuz var:)

0 oy
(187,419 puan) tarafından
Falda biliyonmu giiizzz
0 oy
(1,018 puan) tarafından
sadce meraktan girdim:) 
0 oy
tarafından
Afiyet olsun canım :) 
0 oy
tarafından
Birazdan oğlum yapacak bana :)

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 780 göst.
0 oy
14 cevap 810 göst.
0 oy
7 cevap 798 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...