Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu. Benm doğumum kolay olmadı 2 kere dikisimi soktüler narkoz verdiler ve ben kızımı emziremedm eve geldim emiyo sandm ama yanılmsm sütüm yetmiyomus kızım bu yüzden sarılık oldu.
Kiiiizzz gozun aydinnnnnn insAllah duzelerr amin
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın