Herkesin ciğeri kendine diycmde esin cok abartmis
Aynıyız desene... evde kaldimi dakika başı anasina gider yada arar bnde bıktım bu durumdan böyle yaptıkça kendimi kötü hissediyorum
Kesin gidip uyuyordur orda bizimkiler öyle yapiyo cunku
1,512,458 soru
24,669,429 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın