Kayınvalidem pazar gün gidecek , kızımla baş başa kalacağız. Bence hiçbir zorluğu yok ; emziricem uyutucam hepsi bu. Eşim biraz tedirgin ama alıştık biz kızımla birbirimize . Ne dersiniz hanımlar , tek başına yenidoğana bakmak zor mu ?
Bence değil bende bugün annem 4 saatliğine yanimda değildi emzirdim altını temizledim uyuttum firina yemeğimi koydum uyandı :) yani hiç zorlanmadim artık olmaz Allahın izniyle.
Ayyy ne güzel mis kokulu bebiş hiç zor olur mu annesi azıcık olsa da bişey olmaz :))
gaz sancisi falan yoksa cok kolay ben altini aciyorum oynuyor evi temizliyorum sonra emzririp yatiriyom yemek yapiom zor degil yani sende yaparsin
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın