Bence ikisi de 2 aydır baba evindeyim koca evimi özledim
O koca evi değil kendi evin canım o yüzden kendi evim başka
Buda kürtçe bilen kızlara olsun mala pire gora pire :))
Oraya gidince 3vimi evime gelince orayı kıymetli görüyorum
Baba evi ama koca evide güzel ikiside guzel
En güzeli insanın kendi evi evladiyla yaşadığı ev ne ana baba ne es ile olan ev şekil a
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın