Y7 yi bilmiyorun ama eşim huawei p20 lite kullanıyo çok güzel telefon keşke bana versen diye dolanıyorum ortalıkta annanem casper kullanıyo bana karışık geliyo o telefon ama gb yüksekmiş. Gerçi o kadar gb ı napıcaksın 16 yetiyo bana mesela
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın