Ay ne alaka ya şu zihniyetten nefret ediyorum sen takma kimseyi sizin olması helalinden olmasi bile yeter.
Benim için araba arabadır. AYAĞIMI YERDEN KESSIN YETER
Boş ınsanları neden takiyorsunki
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın