Ay ne alaka ya şu zihniyetten nefret ediyorum sen takma kimseyi sizin olması helalinden olmasi bile yeter.
Benim için araba arabadır. AYAĞIMI YERDEN KESSIN YETER
Boş ınsanları neden takiyorsunki
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın