Eşime kızmıstım 2 gün önce onun stresi tabi sütümü de etkiledi kızım çok memnuniyetsiz emiyor kendini atıyodu resmen memeden.
Bunu görmüs olmalı ki bunları hazırlamıs getirmiş simdi, hem hala kızgınım hemde şekerim düşmüstü iyi geldi
Yee giizz yarasin
Dua et ki adamda vicdan varmış ya bizimkiler gibi vicdansız olsaydı ..
Afiyet olsun canım
Kolami o kız
Ohh sifa olsun
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın