Bende geçen sene bu avantajı otobüste kullanıyordum gören yer veriyordu yada ayakta beklerken veriyor lar di
Bebekle de oyle kiiz biz kızımla gitmiştik de pttye geçen sene kangurudaydi. Güvenlik siz geçin, bidakine bebekle sıraya geçmeyin hemen gidin dedi de bi daha nasip olmadı
Benim hamile olduğum belli olmuyor hamile iken o yüzden bisey diyemicem
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın