Bende beklesem :/
Benim dusakabin fotoğrafta ki gibi komple cam.Hangi akılla yaptırdık bilmiyorum.Her duştan sonra kuruluyorum ben.Ust iste kurulamadigim zaman çok kötü oluyor o zaman da kireç sokucuyle temizliyorum.
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın