0 oy
425 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
bugun 2. ay asisini olduk demistik az atesi var ve emzirmeye kalkinca yaygarayi basiyo istemiyo npcam 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ateş normal de keyfi olmadigi için de emmek istemiyordur zorla da olsa emzir annesi geçmiş olsun 
tarafından
Kiz nasilsin bebis nasil canim sesin solugun cikmiyor artik
tarafından
Eskisi gibi giremez oldum :D bebişim iyi çok şükür bende biraz toparlandim ayyy hep öyle kalcam sanmıştım ya
tarafından
Cok sükür iyi oldunuza sevindim insallah bebisin  rahatdir insallah canim 40kiniz ne zaman cikiyor
-Reklam-
0 oy
(2,481 puan) tarafından
Bir çay kaşığı calpol ver canım
0 oy
(20,952 puan) tarafından
Ateş düşürücü ver ateşi varsa ve asi yerine bak şişme var sa sıcak havlu köy 
0 oy
(14,062 puan) tarafından
Aşıdan dolayı korkmuştur parol ver bi çay kaşığı geçer sakinleşince emzir 3lu karma kolay bi aşı değil bebekler çok günah onları öyle görünce dayanamıyorum ama işte oda onlarin sağlığı için gerekli ALLAH evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşaallah ☝️☝️
0 oy
tarafından

Bu iki ay aşısını, dedimi bilmiyorum hemşire sana kolu şişebilir su toplayabilir yada sarımsı su akalbilir sakin ne sil nede elle kendi kendine gececek birde calpol verebilirsin 1 çwy kaşığı kadar falan 

0 oy
tarafından
1 çay kaşığı calpol yada parol ver canım hangisi varsa evde huzursuz olduğu için de emmek istemez üsteleme aşı yeri yara olacak sakın dokunma uzun sürüyor iyileşmesi 
0 oy
tarafından
Cok gecmis olsun canim 3 gün sürü aman dikat bebise
0 oy
(15,126 puan) tarafından
Calpol ver canım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 319 göst.
19 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 598 göst.
30 Ocak 2021 Aile & Aşk kategorisinde Prensannesiii (33 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 448 göst.
17 Ocak 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 931 göst.

Kategoriler


1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...