0 oy
261 göst.
Diğer kategorisinde (1,355 puan) tarafından
Oğlum bu aralar gözlerini çok sıklıkla kaşımaya başladı kulakları da ona keza kaşınıyor . Gözlerini bebek şampuanı ile yıkadım ama geçmiyor. Ne yapsam ki acabaa. Çocuğunun başına bu tür bir şey gelen var mı. Geçici mi dir yoksa bir doktora götürsem mi ? Ne dersiniz .

5 Cevaplar

0 oy
(91,557 puan) tarafından
Bizde nazar var derler bi oku sen 
(1,355 puan) tarafından
Aslında okuyorum da her defasında. Havalardan mıdır bilemedim canım ya
-Reklam-
0 oy
(797 puan) tarafından
Bende çayla pansuman yapar gibi yaptım geçti pamuğu çaya batır gözü kapalı şekilde temizle 
(1,355 puan) tarafından
Tamam canım yarın sabah deneyeyim sağolasın
(797 puan) tarafından
Bi dene kuzum baktin olmuyo doktora götür
(1,355 puan) tarafından
Tamam canım çok çok sağol ❤
(797 puan) tarafından
Rica ederim kuzum
0 oy
tarafından
Kaç aylık canım 
(1,355 puan) tarafından
1 hafta sonra 1 yaşına girecek canım. 12 aylık diyebiliriz
tarafından
Dış çıkarırken göz ve kulak ovalama oluyormuş acaba dişten mı diye düşündüm de
0 oy
(29,244 puan) tarafından
alerji olabilir canim gozlerine peçeteyi islat koy rahatlatir
(1,355 puan) tarafından
Biraz rahatlarsa sana dua edeceğiz teyzesi ❤
(29,244 puan) tarafından
aahh insallah rahatlar kuzum benim altta srkadas dis diye yazmış inşallah distir. gözlerinde inşallah tutar soguk iyi geliyor yanmasını alıyor
(1,355 puan) tarafından
Tmm canım benim. İlgin için cook teşekkür ederim sana ❤
(29,244 puan) tarafından
♥️♥️♥️bebisler iyi olsunlar canim
(1,355 puan) tarafından
İnsaAllah canım benim ❤❤
0 oy
tarafından

Bak burada yazıyor canım kulak yanak ve göz ovalama diye . Benim kiz da surekli gözlerini ovaliyor ama uykudan değil biliyoruz . Dediğin gibi bebek şampuanı ile yikadim pamukla çayla pansuman yaptım yine yapıyor.  Dış belirtileri var bunu da dişten yapıyor diye yorduk artik

image


(1,355 puan) tarafından
Hm olabilir canım. Şuan da zaten dişlerini çıkartıyor 7. Gelecek ama zor çıkıyor.  Bunların hepsini yaşıyoruz aslında şuan da uykuda hareketlilik herşeyi ısırıyor falan. Disten olabilir o zaman gözlerini kulaklarını kaşıması
tarafından
Evet kuzum yine de gözlemle çapaklanma sulanma falan çok olursa bı doktora gösterirsin ama sadece kaşınma varsa büyük ihtimal dişten dolayıdır :)
(1,355 puan) tarafından
Tmm canım benim. Şuan sadece kaşıyor tatlı tatlı . Zaten rahatlamazsa doktora götürürüm mutlaka . Her şey için sağol ❤

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 198 göst.
21 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Miranegemen (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 223 göst.
0 oy
6 cevap 168 göst.
31 Ocak 2022 Diğer kategorisinde ezber (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 59 göst.
11 Ocak 2022 Diğer kategorisinde bayzaaa (21 puan) tarafından soruldu

245,413 soru

7,141,220 cevap

26,980 kullanıcı

...