1 hafta sonra abimin nikahı var düğün yapmayacaklar sadece nikah olacak bende yengeme bir 'taki takmak istiyorum ama maddiyat ta sıkıntı var biraz buaralar .acaba bu çeyrek bileklikler varya ipli olanlar ondan yaptırıp taksam ayıp olur mu ki ya bana bir fikir verin kızlar ne yapayım
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın