Evdeyim markete zorunlu olmadıkça gitmiyoruz. Gidersek bi anneanneme sabah arabayla gidiyoruz. Akşam arabayla geliyoruz. Bide kuafor kaçamağı yaptım burada vaka olmadığı için
Oğlumu insanlarla temas ettirmeyecek şekilde, kalabalık ortamlara zaruri olmadığı sürece girmeyecek şekilde normalleştik biz canım
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın