kizlar 32 haftaligim. Agustosda dogum yapicam. Kac tane alsam iyi? Hepsini 0-3 mu alayim. Ben herseyini 0_3 aldim
bundanda aldim 5 tane yetermi?
1,512,816 soru
24,674,209 cevap
367,440 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın