Beni yanlış anlama lütfen ama tamm görümcenin yaptığı. Yanlış ama baba annesi icin annesi demesi cok şey etmeye gerek yok yani ben bile yeğenlerimi severken annem torunlarini severken annesi diye severler severiz yani severler olmaz sevmezler olmaz
1,512,704 soru
24,672,791 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın