358 göst.
(390 puan) tarafından
Ya kızlar gercekten bıktım. Bı ınsan bu kadarda pasaklı olamaz. Sabah kahvaltı yapıp hastaneye gıttım sıra fln derken 4 te eve geldım bıdr ne heryer hala aynı kaynanam kahvaltı sofrasını bıle toplamamıs.  Havanın sıcaklıgı hastanr nın bunaltıcılıgı bı yana evı gorunce fıttırdım ..allahım bu ne ya dedım .Kavga cıkarsam mıllet diyecek bı tepsı ıcın ama onca saat sen evde ne yaptın ..allahım kafayı yıycem 

7 Cevaplar

0 oy
(3,310 puan) tarafından
Gercekten terbıyesızlık ya o kadar saat beklermı sen nesın hızmetcımı beraberlık zor Allah yardım etsin 
(390 puan) tarafından
Amın bu satte supurdum yıkadım. Allah ıslah etsın
0 oy
(483 puan) tarafından
Bizimde aynı canım birlikde kahvaltı yapıyoruz sonra o yemeye devam ederken ben oğlumun uykusu geldiği için uyumaya geliyorum odaya bı kalkıyorum sofra duruyo kahvaltılıkları bile koymamış karınca cikiyo ona rahmen geçen dedim hatta bulaşık bırakmayın kenarda masada kırıntı bırakmayın karınca geliyo diye gorumcemle ona ama genede aynilar akşam yemegi bazen oğlumun uyku saatine geliyo ben onu uyutuyorum onlar yiyip içip direk yukarı çıkıyorlar ev dublex onlar yukarı kattalar sofra öyle bekliyo inan kaç kere dedim boylebirakmayaljm kokuyo mutfak bulaşık kalmasın ben bu mutfağa bebek sokuyorum diye ama yok gene aynilar sanırsın kendim diyorum kendim yapıyorum kimsenin oralı olduğu yok eşimin hayrına bişi demiyorum o çok yardımcı oluyo diye 
(390 puan) tarafından
Valla ne olacak Bılmıyom boyle
(483 puan) tarafından
Valla hiç bilmiyorum şunu öyle bunu böyle yapalım diye akıl verip yapılacağı ortada olmuyorlar mı bana cinnet geliyo ozaman
0 oy
tarafından
Ayy Allah'ım bir anda kaynanam geldi aklıma bnde birlik durunca aynı şeyi yapardı. Valla delirirdim ama asla elimi surmezdim anca yatardı 

Ne terbiyesiz ya sanki hizmetçisi var evde rahatlığa bak. Söylesene sen ne halt yiyordun 
(390 puan) tarafından
Sonra kavga cıkacak oylr dersem hep dayandım ama bugun kı agır geldı ya. O kadar yorgunluktan sonra bıde evı temızledım hamıle halımle
tarafından
Ben olsam asla yapmam. Ki bnde çok patladim böyle konular da. Bakıyorum ki yüz buluyor bnden rahata salıyor hay senin diyorum içimden ama yapmıyorum çok kez denedim bunu
0 oy
tarafından
Ben olsam gebersem de temizlemezdim asla
0 oy
(158 puan) tarafından
Aha aynı benim kaynanam bende hastaneye ne zaman gitsem eve döndüğümde aynı bıraktığım gibi ne bir bardak kaldırır ne bir şeye elini atar ben eve gelincede çabuk evi temizlede kimse gelmeden biri gelir evi böyle görür ayıp diyor ben fıttırıyorum
(390 puan) tarafından
Ha ha aynı bnm ku valla
0 oy
(1,374 puan) tarafından
Ben olsam kusurmuştum ay valla bence esıne söyle ne o öyle pislik ya
0 oy
(41 puan) tarafından
Kadındaki rahatlığa bakarmısın  yaa pis kadın resmen evde gelin var diye elini ayağını çekmiş herşeyden bilerek yapıyor seni hizmetçi gibi görüyo terbiyesiz bende oturdum ama böyle bi kadın asla değildi ben bazen geç kalkardım kavaltı hazırlar beni çağırırdı ben başka işle meşgulken oda kavaltı sofrasını toplar kaldırır yıkardı kaynananın yaptigi terbiyesizlik... Sende bilerek dicektin işte bu saate kadar naptın anne ne bu evin hali diyecektin elini bile sürme bak nasıl yapıyo evinin işini ozaman

İlgili sorular

16 cevap 495 göst.
24, Ekim, 24 ozgecangursoybursa (537 puan) tarafından soruldu
1 cevap 66 göst.
7, Ekim, 7 Elifinevi (197 puan) tarafından soruldu

134,634 soru

3,412,166 cevap

10,183 kullanıcı




...