Ahh bizimkilerde oyle. Çoğunluk oyle canim. Takmiyorum umrunda degilde olmuyor maalesef:/ suratlarini çekmek var bide. Ozaman ah diyorum bulassada ozaman gorurum sonra aman Allah korusun onlarda cikarsa bizede gelir
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın