Kızlar ben 3.katta oturuyorum kaynanam 1.kwtta oturuyor tam bir şeytandır hamile kaldım hayırlı olsun dahi denemiş 3aydir yatıyorum zor bir hamilelik benimki bir taş çorba bile vernedi.Annemin tek gözü kötü buna rağmen dün geldi evimin her tarafını temizledi ama kaynanam olacak şeytana annemin gelmesi batmış sabahın köründe kocamı arayıp kaynanan gitti mi neden onu çağırıyorsun iz falan gibi saçmaladi ki annemle ben orda temizlik yaparken kendisi diğer oğlu ile kanal yaptı bir tane ne anneme n de bana verdiler ben şimdi bu kadını ne yapım .Annecegim o kadının huyunu bildiği için gerekli geldiğinde aşağı inip o şeytana hal hatır sorar tek uğramadı demesin diye .Ben şimdi ne yapım bu evden soğudum resmen kendi evimiz eşim kendi imkanları ile tak başına yaptı yaparken ciğeri patladı o derece yani.Bu evden kiraya çıksam maddi açıdan çok zorlanır iz .Ne yapsam şimdi yani bana akıl verin bu kadının hareketleri uykumu kaçırıyor .Eşim o şeytanla görüşsun bile istemiyirum artık bu arada 12haftalik hamileyim
Bende altli ustlu oturuyorum dusuk riskim vardi bir tas yemek bile gelmedi ama hicte takinti yapmadim hatta kendi yaptigim yemeklerden indirdim bilmiyorum ya bana bu tarz seyler cok sacma geliyor kendi canin kanin annen evladisin ama ne bilim kaynana da yapmak zorun da degilki yapmiyor diye bu kadar kin ofke olmamali yapan da sagolsun yapmayan da kanamam vardi ilac kullaniyordum surune surune hep kendim temizledim birgun bile niye gelip temizlemiyor diye dusunmedim belki de benmi cok safim nedir :) bizde herkes kendi isini kendi yapar ALLAH var ne kaynanam benden bekler nede ben ondan ben bazen inerim yardim edeyim diye ettirmez ne olursa olsun esinin annesi o ne demek esimin bile gorusmesini istemiyorum bu kadar gaddar olmayin ALLAH nasip ederse gun gelecek sizde kaynana olacaksiniz farkli sorunlariniz varmi bilemem ki olsa bile bu kadar tepki fazla diye dusunuyorum bende cok seyler yasadim yeri geldigin de cok laflar duydum ama birgun olsun pis dusuncelere girmedim hep buyuktur dedim esim sinirlendigi vakit bile gaz vermek yerine o senin annen emegi odenmez boyle soyleme boyle kotu dusunme diye yumsattim
Bizde öyle altlı üstlü otuuyoruz Bnim kayınvalidemde memlekete gittiğinde annemin yanına uğramamıştı annemınde çok zoruna gitmişti o memleketten geldi bnde hesabını sordum bitaz atıştık bn de o memleketteyken hamile oldupumu söylemiştim telde konuştuk sadece gekdiğinde bu atışma olunca bnada demedi hayırlı olsun kızım nasılsın falan demedi oğlunu öpmüş tebrik etmiş ına demiş hayırlı olsun oğlum diye benimde hala içimde gerçekten kaynanaların hepsi aynı şuandada başka bi konudan kırıldım konuşmuyorum çok doluyum bişey dese patlıtcam bayağı kavga etcem çok sinir bozucular kndi annelerimizin tırnağı olamazlar keike kndi annemizin karakterinde bi kayınvalidemiz olsydı başımıza taç yapardık.
Hepsi ayni canim ya bende dogum yapcam annemin gelip gitmesini dert ediyo seytan,esimi dolduruyo ,herseye karisiyo,hakkimi helal etmiyorum,Allah a havale ettim midrmi bulandiriyolar ailecek,sende bosver ,gudubet icin evinden cikma,duyma gorme sal gitsin bosver
Kim olursa olsun ne yaparsa yapsın bir insana şeytan diye hitap etmek hiç doğru değil. Size yapmadıklarını bu kadar takacak ne var? Ben de hastayım hamileyim oğlum da hasta bildiği halde bi nasılsınız nasıl oldunuz bir şey lazım mı demedi kayınvalidem ama bunun için kin güdecek halim yok. Arada bi giderim karşılıklı oturuyoruz. Bana gelinim ya da kızım diye bir hitap bile kullanmaz ben de ne anne ne bir şey derim. Kim nasıl yaklaşıyorsa öyle yaklaşacaksın bu kadar basit yani. Gelip evinize huzurunuzu bozmadıktan sonra bir hayrı dokunmasa da olur mecbur da değil zaten. Kimi insan birbirine ısınamaz her kaynana gelin canım cicim olamıyor zaten. Karşındakine göre davran sen de olsun bitsin. Başka yere taşınsan sanki eşinle hiç görüşmeyecek mi sanıyorsun. Mesefe koyarsınız olur biter arada bir de görüşürsünüz yapacak bir şey yok o da anne yarın öbür gün hepimiz ölüp gideceğiz zaten.
Kaynana cok üzüldüm. Bana seytan diyen bi gelini evladim olsa dahi sevip bagrima basamazdim
Eşinle aran iyiyse onun hatırına bazı şeylere göz yumacaksin tabiki ama seninki de afedersin b..kunu çıkarmış kız anneleri hep böyle alttan aldıkları için kıymet bilinmiyor malesef o kızımın huzuru kaçmasın diye alttan alır ama kaynana bunu zaaf zanneder biraz dişinizi gösterin bence oylelerinie bu lazım
Arkadaşım yaptığı cok kötü bisey ama bu onun ahlakinin kötü olmasindan ve gördüğü görgü edep kurallarindan kaynaklaniyo bence sen yinede saygıni elden birakma öyle seytan falan deme. Bizde Allah nasip ederse ilerde kaynana olcaz dua edelim Rabbim güzel ahlak versin. Hic kimseden duymadim ki kaynanam cok iyidir ama yine de bence kötü söz söylememek kalp kirmamak lazım.
1,511,107 soru
24,651,800 cevap
366,338 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın