Napuyorsunuz diyin hele ) post açan yok madem ben açam
Uyuyacam çok şükür şimdi :)
Oğlanı uyutamadım daha öğlen 2 den 4.30 da kadar uyudu şimdi uykusu gelmiyor uyusa da dizi izlesem
Aynı ya...........
Ne uyuması kız daha diyarbakir li şampiyon kesicez
Balım.uyursa bende uyuycam insallah
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın