Napuyorsunuz diyin hele ) post açan yok madem ben açam
Uyuyacam çok şükür şimdi :)
Oğlanı uyutamadım daha öğlen 2 den 4.30 da kadar uyudu şimdi uykusu gelmiyor uyusa da dizi izlesem
Aynı ya...........
Ne uyuması kız daha diyarbakir li şampiyon kesicez
Balım.uyursa bende uyuycam insallah
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın