Kız çok güldüm ne yazıkki o derde derman yok ben de o sesi çıkarıyorum uyurken de uyanıkken de oluyor boğaz kaşıntısı
Cok tuhafmıs kız Bn esm uyurken burnundan nefes alırken ki cıkardığı sese sinirleniyorum senin yerinde olsam boğarım heralde
1,512,385 soru
24,668,458 cevap
367,127 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın