Tansiyon ilacimida içtim. Ama yine çıkmış. Cokmu yüksek
Cok yuksek tabiki beni 18 11 de acil sezaryen e aldilar
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın