numarası hala bende var ama konuşuyoruz doğum yaptıktan sonra hiç uğramadım bileerkek çünkü konuşulmaz
Bizde konuşuruz hala kızımın kontrolleri ve aşıları da aynı hastanede yapılıyor her ay uğruyorum görüyorum
1,512,746 soru
24,673,307 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın