0 oy
395 göst.
tarafından

Kızlar hamilelikten sonra herhangi bi hastalığınız düzeldi mi benim böbreklerimde kum vardı çok ağrım olurdu hamile kaldıktan bi süre sonra ağrılarım olmamaya başladı artık kumları da döktüm şükür. Bebek hastalıkları iyi eder derler ya inandım buna artık :)

14 Cevaplar

0 oy
(32 puan) tarafından
benim bel ağrım vardı. bıçak saplanır gibiydi uzun bi süre çektim sonra mr a girecektim ki hamile olduğumu öğrendim. şimdi doğum yaptım bel ağrım falan yok çok şükür :) 
tarafından
Çok şükür :)
-Reklam-
0 oy
(3,254 puan) tarafından
Migrenim iyi masallahh diyim hamilelik basindan beri 3 atak ya gecirdim ya gecirmedim insallah da gecirmem ben ben de olmuyo ozamanlar
tarafından
Migrene zor diyorlar evet Allah yardımcın olsun
(3,254 puan) tarafından
Amin canim yok boyle bi agri insani elden ayakdan dusuruyo resmen yatmadan sessiz karanlik bi ortamda bastiramazsin o agriyi :( olmaz insallah yaa
tarafından
İnşallah olmaz
0 oy
(936 puan) tarafından

Sezeryan oldum spinal . Bel ağrım oluyodu arada ama doğumdan sonra daha çok ağırmaya başladı . Bacağım falanda ağrıyo. Bende tam ters etki yarattı :D . Adet ağrısınıda evlenirsin geçer dediler.hamile kal geçer dediler . Doğurdum hala aynı sancıyı çekiyorum :D

tarafından
O yalan ya adet ağrısı geçmiyor bana da çok dediler :))))
(936 puan) tarafından
:D evet kim uydurmuş çok merak ediyorum
tarafından
Valla bilmiyorum bide doğumu deneyelim bakalım artacak mi azalacak mi:D
(186 puan) tarafından
Bende spinal oldum valla doğurdum pert oldum 2 ay oldu her yerim ağrıyor hamileyken daha dincdim spinal olduğuma pişmanım Dr genel yapmaktan korktu herhalde
(936 puan) tarafından
Bende Öyle. Bide etrafımda spinal olanlar sonradan evet genel olsaydın diyo. Dedim e en başta ne söylemediniz :D bidaha olursa bayılsınlar tamamen :D
0 oy
(1,243 puan) tarafından
Benimde böbreklerin de kum vardı ve sürekli geçmek bilmeyen bir enfeksiyon.Hamieleikte de kum çıktı ve gene enfeksiyon;)
tarafından
Bende de vardı kumdan dolayı enfeksiyon oluşuyordu ama yok gitti çok şükür bende umarım seninde tez zaman da geçer.
(1,243 puan) tarafından
Amin İnşallah
0 oy
(846 puan) tarafından
Valla canım hamilelik öncesi hastalığım yoktu ama dogum sonrası oluştu :-) anal fisur oluştu sonu ameliyat olan ha bide vücudumda çatlaklar oluştu ve geçmedi .
tarafından
Tam tersi olmuş desene çok geçmiş olsun
(846 puan) tarafından
Sağol canım .
0 oy
(2,034 puan) tarafından
masallah diyeyim migrenim vardi henuz dogurmadim ama bir hamileligimin basinda atagim oldu cok sukur ondan beri olmuyo. az bir tatli yesem basimi kaldiramazdim agridan simdi simdi t abaniyorum cok sukur yok :))) hamilelik mi yaradi acaba
tarafından
Bebek iyileştirir derler hamilelik çok güzel çok hayırlı bi süreç:))
0 oy
(1,437 puan) tarafından

Bende de tas var canm bazen cok agri yapio bnmde gider mi acaba :) normal mi oldu dogumun bide doktorun bu kumlarin dogum sayesinde gittigini soyledi mi

tarafından
Henüz doğum yapmadım ama doktorum kumları döktüğümü söyledi
(1,437 puan) tarafından
Analdim canm cok gecmis olsun bende 1 ay once fln cok agri yasadim bobregimde tas mi doktum die dusundum sen yazinca ondan sordum
0 oy
tarafından
keske oyle bir mucize ile alerji gitsrydi 
tarafından
Alerji de ömürlük sanırım
tarafından
evet canım aşı da oldum dört sene ama yok kurtuluşum,
tarafından
Allah kolaylık versin iniallah
0 oy
tarafından

Benim kronik hepatit b var. Kontrollere gidiyordum devamlı biyopsi felan oldum hamilelik öncesi. Değerlerim çok yüksek çıkıyordu. Doktorum hamilelikte değerlerin çok daha artacağını söylüyordu ve aslında öylede olurmuş. Ama tam tersi hamileliğim boyunca hiç olmadığı kadar düşük çıkıyordu değerlerim. İlaca başlattı doktor ama ben bebeğimi emzirebilmek için başlamadım. 2 ay oldu doğum yapalı daha kontrole gitmedim ve hamdolsun gayet iyi hissediyorum :) bencede bebişler sağlığımızı olumlu etkiliyor bin şükür ❤️

tarafından
Adına çok sevindim umarım bi daha yaşamazsın :)
0 oy
tarafından
Bnmde şekerim vardı düzeldi 
0 oy
(353 puan) tarafından

Gayet iyiydim 13.haftada gözüm enfeksiyon oldu kapandı kolestrol tavan yaptı Allah beterinden korusun:D

0 oy
(1,156 puan) tarafından
Bende yıllarca  basurdan neler çektim anlatamam ilk hamileligim zamanı patladı birdaha çok şükür ne kabızlık yaşadım ne birsey en çok  korktuğum hamileyken  bunu yasamakti  çok şükür 4 aydır  maşallah Subhanallah 
0 oy
(1,364 puan) tarafından

Normalde migrenim vardı ve ağrısı dayanılmaz hamile kalınca en çok ona korkmuştum hamilelikte tutarsa naparım diye çünkü kuvvetli ağrı kesici içmeden kesilmesi mümkün değildi hamilelikte hiç tutmadı oğlum 3 aylık hala migren atağı geçirmedim çok şükür :)

0 oy
(852 puan) tarafından
Doğumdan bi buçuk yıl önce karda düşüp kuyruk sokumumu ve belimi incitmiştim o ağrıyı her oturup kalkmamda çektim bir buçuk yıl kadar bi zaman. Doğumum sezeryan oldu sezeryandan sonra ne bel ağrısı ne bişi çok mutluyum bileydim daha erken doğururdum :)))

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 163 göst.
0 oy
5 cevap 70 göst.
5 Ocak 2021 Fyz61 (2,981 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 59 göst.
26 Haziran 2019 Berilin annesi ❤️ (124 puan) tarafından soruldu
+2 oy
7 cevap 70 göst.

189,246 soru

4,895,821 cevap

14,238 kullanıcı

...