0 oy
581 göst.
(2,714 puan) tarafından
Kızlar bebeğiniz fotoğrafını instagram, whatsapp facebook gibi yerlerde size sormadan (eşiniz hariç herkes dahil) paylaşanlara tepki veriyor musunuz?

14 Cevaplar

+2 oy
(1,268 puan) tarafından
Gorumcem insteqram hesabinda paylasmis nolsun ne varki bunda hepimizin cocugu var hepimizinki kendimize guzel ben oyle seylere takmam kafami tabi bana soruyorlar sonra paylasiyorlar eltim watsap statusuna koyuyor bazen yani ben bunlari sorun yapmam
-Reklam-
+1 oy
(582 puan) tarafından
Ailemden başka kimse paylaşmaz onlara da izin veriyorum çünkü ben zaten devamli paylaşıyorum :)
+1 oy
tarafından
Hiç kimseye paylaştırmam kayınvalidem paylaştı eşime söyledim kaldırttı profil fotoğrafı yapmak istedi izin vermedim arkadaş çevresi filan çok geniş anneme de diyorum sevmiyorum paylaşmayın diye iş arkadaşları filan kimin göreceğini bilemem sonuçta kendim de instagram da filan pek paylaşmayız sadecr whatsappta o da sadece akrabalarım bi kaç arkadaşım var diye çok evhamlıyım oğlum konusunda 
+1 oy
(32 puan) tarafından
Benim gorumcem daha 40i cikmadan bize sormadan paylaşmış bende abla biz paylasmicaktik dedim bana oyle bi trip atti ki anlatamam iyi sileriz falan dedi surat asti butun gun. Ama bende en azindan sorulmasi gerektigini dusunuyorum 
+1 oy
tarafından
Kimse paylasamaz benden izinsiz zatenn esimim ailesine dedim kimse cekmedin dke
+1 oy
(4,076 puan) tarafından

Yoo yani paylaşan akrabalardir ablamdir anneannesi djr babannesi dir dedesidir neden kizayim sevmeselee paylasmazlar :)

0 oy
(2,736 puan) tarafından
Kızımın  resmi bi ailemde var onlar da bana sormadan atmazlar esim de atmaz zaten öyle. Mesela teyzem dun sordu paylaşayım mı diye teyzecim hosuma gitmiyor benim o tur seyler dedim paylaşmadı ama paylasan olursa da söylerim 
0 oy
(2,833 puan) tarafından
Ne ben ne baskasi kimseye paylastirmiyorum benden önce benim ailem tepki veriyor bana kızar ben bi bayramda profil fotosu filan yaparım aile resmini ona bile kızar annem görümcem paylaşmıştı güzelce anlattım bir daha paylaşmadi
0 oy
(4,802 puan) tarafından
Kardeşlerime yada eşimin ailesine kardeşine birşey demem ama başkası yaparsa kızarım. Söylerim de.
0 oy
(6,932 puan) tarafından
Kuzenlerim paylasiyo ama yuzunu kapatarak avik olanlari kaldirtiyodum
0 oy
(517 puan) tarafından

Benim eşim bana 10 sene yasakladı koymayı fotosunu:d arkadaslarım filan koyuyor ben kızmıyorun eşim gorse tepki gosterir:)

0 oy
tarafından
Eşim zaten paylaşmaz ablam fln paylaşırsa paylaşır onun dışında izin vermem ne gerek varki kendini çekip atsın bnim çocuğumu atıyr hoşlanmam Bn öyle şeylerden 
0 oy
tarafından
kimse paylasmadi henuz ikinkisi sorup whatsap durumda paylasti sadece
0 oy
(2,188 puan) tarafından
Bi tek bende oluyo çoğu resmi çokta izin vermem bana sormalılar:)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 197 göst.
5 Nisan 2021 Gamzesardunya (124 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 644 göst.
20 Mart 2021 S...r (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 342 göst.
12 Mart 2021 Aselinnannesi (304 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 90 göst.
12 Kasım 2020 mr (31 puan) tarafından soruldu

189,266 soru

4,896,230 cevap

14,239 kullanıcı

...