0 oy
1,254 göst.
Diğer kategorisinde (5,372 puan) tarafından

image

ömerciğim uyuyo kocişim işe gtti bnde karanlıkta takılıyom :D sz napıonuz 

19 Cevaplar

0 oy
(948 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Okuldaki istiklal marşını dinliyorum balkonda<3

(5,372 puan) tarafından
Ne güzel ♥️♥️♥️
(948 puan) tarafından
❤️❤️❤️❤️❤️ gerçekten bu gün çok duygusalim heleki 15 temuz olmsi.·´¯`(>▂<)´¯`·..·´¯`(>▂<)´¯`·..·´¯`(>▂<)´¯`·.
-Reklam-
+1 oy
(14,062 puan) tarafından

Tv izleme :D

Başka anlık yok çay koydum demlensin içeyim 

+1 oy
(1,629 puan) tarafından

image

Yazlıkta zeytinliklere karşı keyif yapıyorum ☺️oğlan içerde kuzenler ile oynuyor ☺️

+1 oy
(6,466 puan) tarafından
Hint dizi izliyorum 
+1 oy
(476 puan) tarafından

Dizinin baslamasini bekliyorum kocamin da gelmesini :)

image

+1 oy
(3,701 puan) tarafından
Elimde kahve içiyorum 
0 oy
(5,067 puan) tarafından

Annemlerdeyim fox da sen çal kapımı var ama babam beyaz tv de diriliş ertuğrulu izliyor artık yarın ev de izlerim netten:D

(5,372 puan) tarafından
Ayy hiç tv izlemiyorum artık ya yalandan açık duruyo öyle :D
0 oy
(8,865 puan) tarafından

Oğlum balkonda ne var ne yok indirdi

image

(5,372 puan) tarafından
Oyy kuşum maşallah :)
0 oy
(771 puan) tarafından
kucuk kiz uuyuyo. buyuk kizi tublete alistiriyoruz  yorgun seklde yatiyrm
(5,372 puan) tarafından
Ahh ahh analık zor:)
(771 puan) tarafından
zor inslalh alisir  da rahat ederim.belki
0 oy
tarafından

Şu uzaylınin kafasına bakmaktan midem bulandı yahu,


Anligim bu...

(5,372 puan) tarafından
Allah seni :D
0 oy
(187,463 puan) tarafından

Yatiyom tubiş bacaklar havada :D geell keyfim geeeeeeelllllll

(5,372 puan) tarafından
Ohhh baby boy uyuyo mu hayret :D
(187,463 puan) tarafından
Yoooogggg uyurmuu uyumuyooo annem bakiyo sagolsun ☺️☺️☺️
0 oy
(299 puan) tarafından

Kızçemi uyutmaya çalışırken burda takılılıyorum

image

(5,372 puan) tarafından
İyi uykular minnoşa :)
(299 puan) tarafından
Uyuması uzun sürecek çünkü altını kirletti şu an ve kirletmeye devam ediyor da :))
0 oy
(3,033 puan) tarafından

image

sen yine iyisin ben boş oturuyorum :D 
(3,033 puan) tarafından
Inşallah bezen oturup ağlayasım geliyor hissedince bile nasıl mutlu oluyorum bide yanımda olsa dünyalar benim olur pikniğe gidiyoruz diyorum şimdi burda olsa oda ne güzel olur rabbim anne olmak isteyen herkese nasip etsin ne kadar saca şeylere üzülüyormuşum beni hiç derdim yokmuş oysaki insanın çocuğu olunca bütün derdi o oluyor
(1,800 puan) tarafından
Aynen öyle Allah'ım sağlıcakla kavuştursun sizi evin herşeyi o olucaktir Babasida emin ol evden gitmek istemeyecektir ☺️ sen şuan teksin sıkılıyorsun ama o zaman sıkılmaya vaktin kalmayacak bile ♥️ hep iyiliklerin olacak hayatta keşke demeyeceksin inşallah ❣️
(3,033 puan) tarafından
Inşallah canım eşim.gitmek istemiyor zorla çağırıyorlar 2 haftadır geceleri yok gündüz geliyor uyuyor yine aynı hep evdeyim virüsten dışarıda çıkamıyorum çok fazla öyle böyle geçiyor zaman
(1,800 puan) tarafından
Şu zamanda geçen hamilelikte ne tat var ne tuz zaten canım :( aynısını bizler de yaşıyoruz evde bunalmacadan başka bişey yok ama yinede bugunumuze şükür ☘️ Allah bundan geri koymasın inşallah ♥️ sağlıcakla gelsin bebeğin ❣️
(3,033 puan) tarafından
Seninkinde inşallah canım rabbim herkesin yavrusunu sağ salim kavuştursun :))
0 oy
tarafından
Kızımı avutması için babasının gelmesini bekliyorum 
(5,372 puan) tarafından
Benmki gtti ya varken iyi oluyo :D
tarafından
Az sonra gelir valla iyi dinlendiriyor beni sağolsun diş huzursuzluğu var  kollarımın iç kısımlarını hissetmiyorum gün içinde hep kucakta
0 oy
(671 puan) tarafından

image

ah bende kizmla ugrasyrm ishal olmuş yavrum o yüzden de sürekli yapmktn pisti durmuyo çizgi film le oyalamaya çalışıyorumm :((((
(5,372 puan) tarafından
Offf kuzum geçer inşallah
0 oy
tarafından
Buzdolabim bozuktu servis geldi şimdi onunla uğraşıyoruz 
(5,372 puan) tarafından
Amann zor işler kolay gelsin siboşum
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Anliklara bakmaya geldim :D

(5,372 puan) tarafından
Deli ya :D
(34,544 puan) tarafından
Jeheheheheheh
0 oy
tarafından

Anneannemizdeyiz emişiyoruz

image

(5,372 puan) tarafından
Ohh ana evi :)
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Valla balkonda püftür püftür esiyor uzandım öyle kocişimi bekliyorum kiyamam  mesaiye kalmış yine :/   

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 453 göst.
7 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Nagiş❤️ (20,197 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 681 göst.
14 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Tuba☀️ (5,372 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 734 göst.
6 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Tuba☀️ (5,372 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,492 göst.
3 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Tuba☀️ (5,372 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...