Yavrum düştükten sonra asla yükseğe koymuyorum dayısı hemen bu anakucagını aldı hem alçak hem sallanıyo oyuncakları da var çok sevdi ömerim içinde uyuyo gündüzleri ve oyunda oynuyoruz yüzünü kapadım nazara karşı bu ara kusura bakmayın teyzoşlar
Allah sağlık sıhhat versin canım İnsaAllah jir daha kötü birşey yaşamazsınız . MasaAllah yavrucaga. İyi yapmışsınız. İyiki varlar dayılar
Bende ömeri cok seviyorum
Gule gule kullansin omercik bjr daha oyle birsey yasatmasin Rabbim insaAllah Rabbim nazardan korusun masaAllah
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın