Ay kzlar önceden kaş bıyık aldriridim en son biyklarmi aldırdım nerdeyse 1 ay geçti yok hala şaka gbi hormonlardanms acaba keşke hc biyermde ckmasa
Güldür güldür de keşke benim olsa dio ya öle diesim geldi keske benim de öle olsa
1,512,697 soru
24,672,508 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın