Bazen olur kararır herşey. Koca kişisine kızmışızdır ya da kaynana gorumce eltiye belki de bir arkadaşa. Belki de hiçbir şeye ama kararır öyle işte. Sonra bir el dokunur açılır herşey
Gerçekten öyle. Kızıma bakınca herşeyi unutuyorum, güneşim doğuyor
Yaaa bu ne guzel bi sanat dokunuşu var oluşu yeter
Yaaa yeminlen bir foto bu kadar mı gzl olur
fotoyu çok beğendim alıyorumm
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın