Hanımlar yeni doğum yaptım doğumdan sonra vücudumun heryerinde bu şekilde kaşıntı kızarıklık daha sonra da yara oluyor henüz doktora gidemedim doğumdan sonra o sargılar bezler filan çok rahatsız etmişti terledikce de yanıyordu onunla ilgili olabilir ki acaba bu iyi hali yine
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın