Koçum diye....
Beyim diye ama baktım da o değişmiş adımı yapmış bende öküz diye degisecegim
Kocaman kocam
Eşimi,benim dünyam diye
Kizimida yazayım onu da kalbimmmm diye kaydettim
Kocişş diye kaydettim ahahahahh
CANIM AŞKIM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Aşkocan diye kayıtlıdır. Kendisine öyle hitap ederim. Patenti bana ait
1,512,553 soru
24,670,740 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın