Cok tatlılar kızlar :)) beleş oldugunda galiba
Elidorr hee hemide pembe olandan
Iyide fruko ne alaka yaz ayidir seni dusunmusler serinlersin diye
Güle güle kullan canım
Hani bana hanni bana :))
1,512,752 soru
24,673,360 cevap
367,398 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın