Cok tatlılar kızlar :)) beleş oldugunda galiba
Elidorr hee hemide pembe olandan
Iyide fruko ne alaka yaz ayidir seni dusunmusler serinlersin diye
Güle güle kullan canım
Hani bana hanni bana :))
1,512,808 soru
24,674,048 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın