Cok tatlılar kızlar :)) beleş oldugunda galiba
Elidorr hee hemide pembe olandan
Iyide fruko ne alaka yaz ayidir seni dusunmusler serinlersin diye
Güle güle kullan canım
Hani bana hanni bana :))
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın