Bı iftara geldi diye buzlar eriyecek değil canım.. ben olsam çağırırdım.. hem gelemez belki.. gelsede iftar geç saatte oluyor huyunuda biliyorsun zaten stres yapma.. Allah rızası ve eşimin hatırı için davet ederdim..
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın